Nak Join Segmen Tapi Tak Boleh!!!


Assalamualaikum...

Asal buka blog buka dashboard baca reading list, ramai blogger yang buat segmen macam-macam style. Tapi nape time ni? Time yang betul-betul tak mengizinkan saya utuk join sama korang.

Ada segmen yang menarik dengan terms and condtionnye yang very very the simple yang tak menyukarkan tapi still tak boleh ikut serta jugak buat masa ni.

Especially segmen bloglist. Kalau dulu once ada segmen bloglist, memang nak sangat-sangat join tapi sebab blog saya pada masa tu ada masalah link, so just ignore je la. Bukan apa, rasa cam tak confident bila blog masuk bloglist depa tapi yang ada cuma nama blog. Bila tajuk entry terkini takde,  orang tak tau latest update kita apa. Tak best la kan. Dah puas tanya orang macam mana nak buat tapi ramai yang tak tau kat mana punca nya. Blog pun rasa tak complete je sebab kan masalah tu.

But now...problem tu sume dah pun settled dengan bantuan mr.google jugak. Baru tau rupa-rupanya masalah ni ada kaitannya dengan feedburner sebenarnya. Dah setting semula kasi elok so dah boleh la join mana mana segmen bloglist korang.

In Shaa Allah...sikit masa lagi saya akan join mana-mana segmen yang korang anjurkan oke... Lagi bagus kalau ada yang sudi tag saya in case saya tak tau atau tak perasan segmen korang ker kan...



Mood; tak sabar nak pindah masuk rumah baru. Lambatnyeeeeee.....

2 comments:

  1. x apa dulukan mana yang patut...pelan2 kayuh...bila dah free esok2 boleh join kan? sabar ek...

    ReplyDelete
  2. ooo..nnti share camne cara nk settle feedburner tu ye sis
    coz sy nyer feed pun kengkdg lambat masuk bloglist kengkwn
    start ari khamis yg lepas...kwn lain pon kene jugak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2012 reserved to Kisah_Kami. Template Edited by Cik Rose Cute