Jom Tinggalkan Url Blog Kat Sini


Salam blogger(s),

Since hari ni cuti Deepavali kan, so banyak masa bole hadap lappy lelama sikit compared to working day. Almost 99% saya spend kan masa untuk blogging and facebooking. Blogging khusus nya saya plan nak jalan dari 'rumah' ke 'rumah' sambil baca-baca cerita menarik korang or something intresting yang korang share. While facebook saya just observe my group members and liking their latest update...gituuuuuu..haha..betul-betul takde keje kan..:-)

So, for those yang spotting, saya menanti kan link blog korang di ruangan komen entry di bawah ni or just drop your url kat shoutbox space blog saya kat sidebar ni pun bole. Even saya ni bukan la sefemes blogger yang korang follow but deeply in my heart, i'm very seincerly to know you better.  Saya percaya korang yang friendly sedia menanti kunjungan saya ke rumah korang..hihi..peaceeeeeee....


7 comments:

  1. tima kasih sya. Dah singgah rumah sya tadi..hihi. selamat berkenalan :-)

    ReplyDelete
  2. jemput singgah ye tuan tanah..

    http://quiyyum90.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. kalau free... kalau sudi... singgah la ye :-)
    adianiez.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Singgah ;)

    http://sallyyatiey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Assalam tuan / puan .sy membuat keje2 ubah suai rumah dan pejabat..seperti mnyambung rumah.plaster siling,pasang tile,buat porch,wayaring,plumbing,pagar dan autogate,vinyl floor,wallpaper,waterprofing,grill,landskap dan kolam hiasan.terbuka untuk kawasan bangi,kajang,serdang,putrajaya,bndr sri putra,sepang,nilai,cheras,puchong,semenyi dan kuala lumpur.hubungi sy d no 0192945175 atau wssp sy d no 01129110298

    ReplyDelete
  6. do visit my blog :) i'm a new blogger ;)

    http://qistinazahari.blogspot.my/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2012 reserved to Kisah_Kami. Template Edited by Cik Rose Cute