"Farah Alias Nak Review Belog Saya"


Assalamualaikum...

Sewaktu saya BW tadi..ramai pakat pakat join segmen kelolaan cik Farah Alias nih..Then saya check in blog dia tengok tengok tengok ape yang menarik kat situ..Siap survey tu saya pun cepat cepat lah check out dari situ and terus check in laman blog saya pula..

Rushing punya la sakan sampai termengah mengah anak tekak saya sebab masa survey segmen by Farah Alias tu..dah 95 orang nak jadi Panah Arjuna..begitu sekali sambutan hangat segmen anjuran dia erkkk...(cube kalau saya sendiri yang create segmen...gelaplah malam..Langsung tak bersambut agaknyee..)

Masa tu penting.. Jadi, takyah lenggang lenggang kangkung nenek otai la ek..moh ler kite kasi gempak corner cik Farah ni biar bergegar dia nanti..hehe..Macam segmen segmen lain jugak, takde segmen la kalau tak bersyarat kan..Tapi yang bestnye tang peraduan ni, syaratnye simple n easy to follow..each segment mesti ade banner skali kan..


Klik SINI kalau ade sesape nak join yeh..

Ok ler cik Farah..semoga saya dan kekawan lain memperoleh manfaat daripada segmen ni yeh..specially saya lah yang nak tambah kenalan seramai mungkin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2012 reserved to Kisah_Kami. Template Edited by Cik Rose Cute