BF Bajet Daripada Shaklee


Once bila bukak fb jer, banyak page yang buat promosi pasal product shaklee ni. Dulu saya tak amik port langsung pun tentang bendalah ni. Masa tengah preggy hari tu selalu la baca page Persatuan-Ibu-Ibu-Comel-Mengandung ni. Boleh tau macam-macam masalah serta pandangan tentang isu-isu kehamilan kat situ.

Masa preggy kan anak kedua ni memang dah berazam nak fully breastfeeding sebab anak pertama dulu menyusu kejap je. Sian plak ke dia..huhuu...

Kat page tu ramai yang kata set menyusu 3M shaklee ni boleh bantu para ibu tambah kan susu badan. Sejak dari situ la saya mula tertarik nak dapatkan product ni.

Dengan semangat jitu nye saya pun mula survey dia punya harga. Rupe2 nye....mak aiiiiii sikit punya mahal kan product ni. Satu set tu bajet dalam more than RM400 gitu kena ade dalam poket...Ishh3...Mau kena pecahkan tabung la nampak nye ni...Tak pun mintak hubby tolong beli kan...yeahhhh...tu yang sebetulnyeeeee...(Abanggggg...minta sponsorrrrrrrr bole????)




Memang la kan..nak kan anak dapat susu lebih kena la berkorban. Salah satu cara kita ikhtiar kan. Mahal sikit takpe asal anak kita sihat. Sebenar nye bukan duit yang jadi masalah. Cuma nye set 3M ni kena amik banyak vitamin dalam bentuk tablet....Itu yang den tak berapa nak suka...

9 bulan melalui hari2 yang terpaksa kena makan ubat...serik dah rase... (saya seorang yang liat makan obattttttt...)

Pastu saya ade jumpe satu page ni plak, kat situ dia promot set menyusu shaklee ni jugak tapi dalam bentuk BF Bajet yang mengandungi ESP + ALFAFA saje..Kalau yang ni rase cam ok skit..sebab ade protein soya dan tak perlu makan banyak obatttttt..hehee..

Insyallah saya akan dapatkan product ni demi anak-anak yang ku sayang. (harap2 boleh penuhkan freezer dengan hasil kumpulan susu la nanti...)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2012 reserved to Kisah_Kami. Template Edited by Cik Rose Cute