Contest::Blog Yang Simple


Assalamualaikum...

Selamat malam semua..Dah makan semua?? Saya update lagi blog lusuh saya untuk kesekian kaliannya..(sambil layan Chori Chori Chupke Chupke..Suke sangat tengok Pretty Zinta yang comel dan cute berlesung pipit tu..)

As usual lah..sambil update, sambil saya study entri entri yang dah follow saya..Dengan jumlah follower yang sudah memuaskan hati saya ni, tak menyukarkan saya nak terjah dorang sumer..Tapi moga moga bilangannya akan semakin melonjak naik lah dari hari ke sehari by slowly..InsyaAllah..

Thanks pada sahabat saya, Ainin (nama pun dah iras iras kan..) sebab tag nama saya and "Buzz" kat saya. Atleast saya sedar somebody has been mentioned my name on her post..and the most important thing..saya sedar akan contest comel ni juge..Tima kasih yeh Ainin. Nanti nanti tag lagi tau..hehee..

Citer pasal contest ni plak..saya suka dengannya sebab tengok banner tuuu..comel sangat sangat..Even saya tak menang..asal banner ni melekat kat post saya pun jadi laa...Tapi kalau menang, syukur alhamdulillah..hehe..itu di luar kemampuan saya la kan..


Sempat lagi kalau korang nak join nih..Kasi kejar sikit la yeh..Just klik kat banner yang comel tu aje..as simple like that..)

Sebelum terlupa saya tag kan mereka mereka yang berkenaan di sini. Yang tersebut adalah.....

Cik Lulu
Afzam
Liyana





1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2012 reserved to Kisah_Kami. Template Edited by Cik Rose Cute