Next Trial Menjadi



Assalamualaikum...

Haiii.. saya nak sambung lagi cerita tentang doodle. Usaha  melukis doodles masih lagi membuak buak dalam 2 3 hari ni. Biase la.. Budak budak baru belajar, xcited terlebih sementara tengah ada semangat lagi ni. Esok esok tak tau la rajin ke tak. 

Kali ni, doodle saya lukis ala-ala macam doodle Lyssa punya. Bukan copy paste dari Lyssa  tau. Sekadar buat reference jer. Yer la.. nak reka reka sendiri tak sampai tahap tu lagi. So, refer refer dulu mana yang mudah dilukis.




Haa.. yang cantik comel lote ni tentu la milik Lyssa. Sekali tengok mesti korang pun dah kenal kan.

 Berdasarkan survey yang saya buat selama ni, setiap blog mesti ada blog Lyssa dalam senarai bloggist dorang termasuk la saya juge..hehe.. Tabik springg tink toink la kat Lyssa.

Kat bawah ni pulak doodle buatan tanganku yang ditiru gaya Cik Lyssa. Sama tapi tak serupe kan u all??? Saye punya tak la comel sangat. Susah ooo nak buat macam ni. Berjam jam amik masa nak siapkannya. Tambah plak dengan tanganku yang keras tak berseni langsung ni. Mau nak kena punye tahap kesabaran yang tinggi..




P/S: Masih lagi tercari cari identiti doodle saya sendiri..Ade tak sape sape yang baik hati lukis doodle sebagai pengenalan diri saya????

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2012 reserved to Kisah_Kami. Template Edited by Cik Rose Cute