Satu Tujuan Pelbagai Cerita


Assalamualaikum...


Cuaca sekarang ni boleh tahan jugak panas nye kan..Musim kemarau sedang melanda ke? Bunga raya kesayangan pun dah tak nampak segar macam sebelum ni..Huhu..kesian dia..Mungkin juga tuan punya bunga ni yang malas siram pokok barangkali..hehee.. Ape pun kite kena bersyukur dengan apa yang Allah berikan pada kita. Setiap apa kejadianNya itu, pasti ade hikmah disebaliknya..

Di sini, saya sajikan sedikit Tazkirah pendek untuk sahabat semua dan untuk diri saya sendiri. Bunyi nya macam ni;

"Kalau rezeki dari Allah itu terlambat, maka beristighfar lah kepada Allah dan mohonlah semoga Allah melapangkan rezekiNya bagi kita. Kunci Syurga adalah sabar. Kunci kemuliaan adalah rendah hati. Dan kunci kebaikan (kehormatan) adalah Taqwa". (Saidina Ali Bin Abi Talib)

Bagi entri saya kali ni, saya nak share dengan korang semua tiga perkara yang buat saya tersenyum ala ala macam orang dapat award gitu. Ok,,lets not waste our time..for the 1st thing made me soo soo soo happy is that....."I already got a cute mute Doodle from Apit as i joinned his segment last day.."



Taraaa...cantik kan??? Saje je saya nak display kasi besssarrrr gitu sebab comel sesangat....hehe..Dan saya pasti ramai yang join corner Apit untuk dapatkan doodle cantik like this..(sambil bermonolog dalam hati..."bile ler saye dapat lukis doodle macam ni..") Selalu saye lukis kan..ade yang mate kecik sebelah laa..tangan panjang sebelah laa..dah macam budak tadika gaye nye..By the way..tima kasih ya Apit....

Dan satu lagi..saya nak berterima kasih pada empunya blog ini cerita ayu sebab sudi mengreview blog lusuh saya ni..dan dalam masa yang sama, Ayu tolong mempromosikan sekali blog saye dalam laman blognya yang glamour tuuuu..sama sama la kita memperoleh manfaat dari situ dan sini..Most thing saya nak bagitau cara dan tindakan Ayu buatkan saya rase kehadiran blog lusuh ni diterima dan disedari kewujudannya dalam dunia blogger ni.. Anyway, very very thankful, amat berterimakasih banyak banyak dan syukran jazilan khairan kasira buat Ayu..


Ni la Ayu yang baik hati tuuu..:-)

Akhir sekali..for a few days ago..saye ade masuk segmen Jom Kasi Gempak arahan Cik Purple (CP). Once her segment was closed up...then dia buat satu segmen baru untuk mempromosikan blog peserta beliau..Alhamdulillah, sekali lagi blog lusuh saya terpilih sebagai peserta promosi beliau yang ketiga..Rase nak buat Cik Purple ni sifu saya lah nanti. Biarpun katanya beliau juga masih baru...Ape pun tima kasih yang tak terhingga sebab jadi sahabat blogger saya yang friendly..




Sekian saja lah omelan saya untuk kali ni..nanti ade mase free free saya mengomel lagi yeh...!!!

5 comments:

  1. wahh betul2 terharu baca entry ni..moga bertambah kenalan kita..InsyaAllah nti ayu join..dah 5.30 ayu blk kerja dlu..;-)..jumpa lg kt entry2 aini nanti..hehe

    ReplyDelete
  2. jap jap.. tissue please! T_T
    terharunya.. thanks dear.. thanks so much sbb sudi buat entri untuk cp dan kwn2 lain.. :) semoga psahabatan kita sbg blogger nih bkekalan hingga akhir hayat.. amin.. ^^y thanks again.. :)

    ReplyDelete
  3. waaa...salam ziarah, comel kiut miut doodle tu...nak jugak =.="

    ReplyDelete
  4. singgah dan follow..
    awak di tag di sini http://eifathegoodgurl.blogspot.com/2012/03/2nd-giveaway-by-yana-saniey.html

    ReplyDelete
  5. woah ! tahniah aini . hee . cantik doodle tu :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2012 reserved to Kisah_Kami. Template Edited by Cik Rose Cute