Segmen Mari Berkawan + Follow By Cik Fiza



Assalamualaikum...

Salam hujung minggu semua sahabat sahabat blogger dan semua yang membaca blog usang saya ni. Semoga kalian sentiasa berada di dalam rahmatNya Insyallah..

Once i open my blog yang agak comot ni hari ni..auotomaticly bibir saya melebar senyum hampir hampir nak sampai ke telinga.. Korang nak tau kenapa??

Hehe...sebab nye ade 3 orang sabahat blogger yang sudi jadi follower saya. Sangat sangat berterima kasih pada mereka yang baik hati nak berkawan dengan saya..Beliau yang tersebut adalah...Cik Qaseh(Kawan dalam segmen Bloglist Lana),Cik Eimma dan Cik Yasmin Aris (maaf sbb tak dapat link betul)..Cayang kamu semua..

Habis cerita yang itu,nak cerita yang ini plak. Untuk pertama kalinye saya nak join segmen dalam dunia blog..Maklum la umur saya dalam dunia maya ni masih muda, setahun jagung pun tak sampai lagi ni nak bandingkan umur sebenar saya..hehe..

Segmen yang dimaksudkan tu adalah "Segmen Mari Berkawan + Follow By Cik Fiza". Ikut kata Cik Fiza dalam tu, dia kata boleh tambahkan kenalan blogger..rasa ingin mencuba mula membuak buak..Moga moga nasib menyebelahi saya dan ade yang sudi berkenal kenal dengan saya nih..



Ni la dia banner segmen Belog Cik Fiza yang cantik cute mute tu..

Dengan melengkapkan slogan "Saya suka berblogging kerana pertamanya untuk mencari,menambah kenalan seramai mungkin di samping meningkatkan pengetahuan dalam banyak perkara yang tak saya ketahuan. Dan keduanya Suka tengok blog blog mereka yang cantik macam Belog Cik Fiza ni la..:-)"

Saya mengalu-alukan sahabat sahabat dan pada semua yang sudi melawat blog comot saya ni dengan ucapan "Selamat Datang, singah singgah dan duduk duduk dulu sambil baca entry saye yang mungkin menarik minat korang. Saya berlapang dada sekiranya ada di antara kalian yang sudi jadi follower saya. Insyallah saya akan isikan entry2 saya dengan sesuatu yang bermanfaat untuk semua. Sekian, terima kasih semua...

Sebagai memenuhi syarat syarat kedua terakhir dalam segmen ni,maka saya meng tag kan la 3 nama yang berikut iaitu...Cik Qaseh, Cik Eimma dan Cik Akiema.

Sekian, terima kasih

8 comments:

  1. Salam~
    Tengs ek sudi join segmen Cik Fiza ~ ^^

    Nie link senarai nama bloggers yg join segmen yg sama. Jum terjah ! Hikhik :DD

    LINK ::http://ulatcomeywarnawarni.blogspot.com/2012/03/senarai-nama-blogger-segmen-mari.html

    Btw, hepy blogging ya ! :DD
    Cik Fiza follow cnie ya sayang :)

    ReplyDelete
  2. syame syame..tengah terjah terjah mereka semua yg join segmen cik fiza ni

    ReplyDelete
  3. nie bukan blog comot..nie blog comel ;)

    ReplyDelete
  4. done following u.. btw nice blog! singgah n sudi2la follow ke blog sy.. :)http://loveistiqamah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. http://namasayafyqa.blogspot.com/2012/03/segmen-mari-berkawan-follow-by-cik-fiza.html
    .
    dr segmen same . done follo sini dear :D

    ReplyDelete
  6. hye cantikk.... jalan2 cni.. saya join juga.. ^^,

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2012 reserved to Kisah_Kami. Template Edited by Cik Rose Cute