Selamat Hari Wanita


Assalamualaikum...




Semalam 9 Mac 2012, merupakan Hari Wanita Sedunia.. Mungkin ade yang perasan or mungkin tak kan!!! Tak sempat nak update blog ni semalam jadi nye... Selang lewat sehari ni, masih tak terlambat rase nye nak ucapkan Selamat Hari Wanita Sedunia pada semua kaum wanita yang berada di luar sana.. 

I'm proud to be a women!!! Kerana WANITA itu begitu BERHARGA.. Sape setuju sila LIKE and SHARE.. hehe.. 

 Seronok kan jadi insan yang bergelar WANITA nih.. Banyak kelebihannya yang kita peroleh dengan syarat mengikut kehendak dan tuntutan dalam ajaran Islam laa..




Jika dilihat dari segi fizikal, seseorang WANITA itu boleh menghiaskan dirinya supaya kelihatan cantik dipandang orang.. Tambah cantik jika ditutupi auratnya dan berpakaian yang elok elok cantik di pandang mata. Betul tak kawan-kawan???




Bertuahnya menjadi WANITA ini ibarat seperti " Wanita yang bersalin akan dapat pahala 70 tahun solat dan puasa dan setiap kesakitan pada satu uratnya Allah SWT akan beri satu pahala haji..."

 "Wanita sekiranya dia sembahyang lima waktu, Berpuasa di bulan Ramadhan, menjaga auratnya serta  taat pada suaminya maka, pilihlah mana-mana pintu syurga yang dia kehendaki. (Riwayat dari Ahmad Ibnu Hibban, Thabarani, Anas Bin Malik)"
 
Terima kasih buat Suamiku tersayang dan tercinta kerana mengingati dan mengucapkan SELAMAT HARI WANITA kepada Isterinya ini.. I LOVE U so much..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2012 reserved to Kisah_Kami. Template Edited by Cik Rose Cute