Tentang Rasa


Assalamualaikum..

Saya suka bila selasa datang lagi..because there have two reason why i like waiting that day.. Satu nye sebab hari ni ada pasar malam..haha..Ade satu makcik ni, kopok lekor tempat dia memang 'kaw' sedap tahap cipan la..and..tak pernah lupe air kelapa mesti kena beli..

Sebab no 2 saya suka kan hari selasa..nak layan Vanilla Coklat..Izara pandai bawak watak Zara dalam citer ni. Macam tu jugak Amir. Best bila tengok dorang gaduh. Cute sangat. Lagi satu, lagu dia tu buat kan citer tu best tahap Myvi Extrem gitu...hoho..

So thats why la saya masukkan lagu tu dalam blog saya nih..ngeh3..Supaya nanti tak luput ditelan zaman..always ada tersemadi dalam ni...:-)



Sweet kan lagu nih..siap hafal lagi tau..

aku tersesat menuju hatimu
beri aku jalan yang indah
izinkanku lepas penatku
tuk sejenak lelap di bahumu

dapatkah selamanya kita bersama
menyatukan perasaan kau dan aku
semoga cinta kita kekal abadi
sesampainya akhir nanti selamanya

tentang cinta yang datang perlahan
membuatku takut kehilangan
kau titipkan cahaya terang
tak padam didera goda dan masa

dapatkah selamanya kita bersama
menyatukan perasaan kau dan aku
dapatkah selamanya kekal abadi
sesampainya akhir nanti selamanya


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2012 reserved to Kisah_Kami. Template Edited by Cik Rose Cute