Tuhan Beri Aku Cinta

video

Salam semua...
Hari ni baru baik dari demam...Mungkin disebabkan cuaca sekarang yang tak menentu ada panas ada hujan ada mendung..Tapi bersyukurlah kita dengan semua tu. Sesungguhnya Allah jadikan sesuatu itu ada tujuan dan ada hikmah nya. Jangan lah sesekali kita merungut dengan setiap kejadiannya..

Alhamdulillah juga kerana demam yang dialami ni cuma sehari. Ia membolehkan saya melaksanakan tugas sebagai ibu dan isteri seperti sediakala. Terima kasih yang tak terhingga kepada husband saya sebab telah mengambil alih tugas menguruskan perihal anak di kala kesihatan saya tidak begitu mengizinkan..

Lagu di atas adalah sebagai hiburan semata2..suke sangat dengar lagu ni. Irama nya yang slow buat saya rasa tenang..layan jer lah...

1 comment:

  1. Oo lagu lama ke ni kak.. iha baru je dengar dalam 4-5 bulan lepas.. TERfeeling jugak masa layan lagu ni, hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2012 reserved to Kisah_Kami. Template Edited by Cik Rose Cute