Semua Tentang CKJ




Selamat malam sahabat saya sekalian yang ada..semoga ceria dengan perihal tersendiri ok..Masa yang ade tak sampai setengah jam ini untuk makan malam bersama keluarga, saya isikan dengan mengupdate blog Pena Lusuh buat seketika..

Bagi sesetengah blogger di sini, pastinya dah familiar bila 'CKJ' disebut sebut dalam mana mana entri. Kay Jue Blog a.k.a CKJ sebuah blog comel bertemakan pink dan biru, very da cute serta banyak pengisian yang boleh kita peroleh dari situ.

Korang nampak tak sticker comel kat sidebar saya tu??? Dengan satu request saja..sticker tu dah pun selamat saya terima dalam masa tak sampai sehari kalau dikira dengan jari..hahaa..Ingatkan CKJ tak layan request saya...tapi..Masyaallah...tersangat peramah orangnya..Alhamdulillah..saya dikurniakan sahabat sahabat yang baik dikeliling saya..Semoga ukhuwah yang terbina berkekalan..InsyaAllah..

Jangan tukar laman blog anda ke page lain lagi ok..stay tune with CKJ story here...!!!

Last two day..blog mesra ni ade post ENTRI yang menarik saya kira..Bersempena dengan hari jadinya, dia create entri yang menjurus kepada volunteerily entri...offer pada sesapa yang nak sticker comel free tanpa apa2 syarat..Menarikkan...sayangnye cite ni dah lepas..korang yang baru baca for sure memang tak dapat dah...hehe..Tapi kalau teringin juga..boleh sendiri terjah blog dia and ask her for that sticker..Kena dengan masa yang sesuai,mungkin CKJ boleh penuhi hasrat korang..


(CKJ buatkan sticker comel untuk Pena Lusuh...syukran jazilan ya CKJ..sape nak, minta sendiri!!!)



Okey..mana dah rase kebas kaki sengal sengal lutut tu..boleh bangun regangkan kaki tangan semua yeh..citer pun dah habis...Ape lagi...cepat ler ke blog CKJ nih...

6 comments:

  1. thanks kak aini.. adeh.. malu saya dibuatnyer.. syukur Alhamdulillah bakat Allah beri..

    terharu saya kak aini buat entry ni.. :') thanks sangat2 kak...

    ReplyDelete
  2. @Cik Kay Jue tak terbanding dengan sticker comel ckj tu..hehe

    ReplyDelete
  3. Aini Yunus: adeh merah padam muka.. akak maaf tak reply mesej akak hari tu.. yang fasal tutor tu bila da free saya infm akak ea..

    ReplyDelete
  4. @Cik Kay Jue ok takper..just take your suit time...hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2012 reserved to Kisah_Kami. Template Edited by Cik Rose Cute