MiaDuniaku 1st Giveaway


Pagi yang cerah..udara pun nyaman..cadang nak mendobi baju yang sebakul tapi dibatalkan niat kerana awan semakin mendung sarat mengendong hujan untuk dicuahkan ke bumi dalam hanya beberapa ketika saja lagi..Alhamdulillah..datangnya hujan membawa rahmat buat kita semua.

Tujuan entry ni adalah sebagai tanda penghargaan saya terhadap seorang sahabat blogger yang usia perkenalan kami baru beberapa bulan cuma. Dengan harapan ianya akan membawa ukhuwah untuk ikatan yang berpanjangan...Insyaallah ya Mama Mia...

Since, Mama Mia orang pertama sekali bertandang ke blog saya hari ni membawa hajat joint GA Mama yang julung julung kali diadakan tu, makanya saya pun sertai lah segmen beliau. 


 
Banner pun cantik..nampak macam anak gadis Mama, bernama Mia jer yang sedang melakar pelangi tuuu..hehe..

Nak tag saudari Hana dan juga saudari Anamizu lah..

Terima kasih yer Mama Mia sudi ajak Aini join GA nih..


 

3 comments:

  1. Gud Luck dear! :)

    **Makin comel blog nie ^^

    ReplyDelete
  2. mekaseh tag saye..nti saye buat tau..hehe




    luv,
    cik ana

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2012 reserved to Kisah_Kami. Template Edited by Cik Rose Cute