Dapat Hadiah GA Daripada HS Barakah Trading

Di sini, saya ingin berkongsi rasa gembira saya dengan korang semua. Sape yang nak share happiness ni dengan saya, boleh ambil kuaci makan depan lappy tu sambil baca entry ni sampai habis. Sape rase tak nak bace, boleh cepat cepat close page saya...hehe..TAPI..HADIAH menanti korang bagi sape sape yang stay tune baca entry ni dari mula sampai habis...HADIAH akan diberi percuma kepada sesiapa yang comment entry ini...Kita tengok sape yang bertuah tu yer..Tak sabau lak rase nak kasi hadiah kat korang..

Berbalik pada tajuk entry di atas...

Dua hari yang lepas..bukak-bukak je sliding door ni, tiba tiba encik Posmen datang menanyakan.."Aini Yunus ker?" So saya pun sambil muka kedut 14 cepat cepat jawab, "Ha'ah..saya la tu". Then dia pun menyerahkan satu bungkusan kecil yang comel kepada saya.

(Gambar Hiasan - Gambar en.posmen betul tak sempat nak snap..wakakaka..)


Dengan rasa penuh tanda tanya, memikirkan siapa pengirim nya..apa isi di dalam nya..yang penting nama dan alamat yang tertera kat situ memang ditujukan buat saya. Pelik???!! Flashback balik..saya ada beli barang secara online ker??? Memang tak la...Nak kan kepastiannya so saya mesej kepada pengirimnya.Tak pe la kan. Asal barang tu atas nama saya, kira hakmilik saya la tu kan..hehee...




Tak lama lepas tu, on lappy - buka blog - check email Mr.Google - semak mail yang dah lama bersawang kat situ. Tiba-tiba.....nampak email from HS Barakah Trading bertarikh 18 April 2012. Saya tempek kat sini mail dari HS Barakah Trading tu yer..


Salam
PEMBERITAHUAN PEMENANG GA PERTAMA TUDUNG BAWAL 3 TONE FREE
::Terima Kasih kerana menyertai GiveAway pertama dari kami..
TAHNIAH anda terpilih untuk menjadi pemenang UTAMA dari kami..
No Rujukan Pos Daftar:: RD 960665974 MY
Jumpa di GiveAway akan datang..

Haaa...korang nampak tak??? Hehe..saje le tu nak jeleskan orang..Ni la pertama kali saya dapat hadiah GA dari admin. Memang sesuatu yang tak terduga oleh akal fikiran saya menjadi pemenang utama GiveAway. Rasa macam bertuah sangat sangat. Rase hepi sangat sangat..Tak tahu macam mana cara nak sampaikan rasa terima kasih yang tak terhingga ni buat admin..Jadi, dengan tersedianya entry tak seberapa ni, boleh buatkan admin puashati. Kalau korang nak tau, entry ni adalah antara tugasan tanpa paksaan yang admin kena kan kepada kami sebagai pemenang bertuah. Saya suka cara win win situation yang admin buat nih. Minta pemenang sendiri perkenalkan diri kepada beliau..hehee..


Sebanyak banyak ucapan terima kasih buat admin di atas pemberian hadiah secomel ini

 Cantik tak? Cantik tak??? 1st buka hadiah tadi, tengok tengok kaler purple??? Memang senyum sampai ke telinga. Admin bagi kena pada tema warna kesukaan saya...Tiba tiba rasa terharu menyerbu.. Tiba tiba rasa sayanggggg sangat kat admin..(parah dah ni!!!)

Maklumat lanjut mengenai admin ;

Nama admin : Azreen Shafanie Abdullah
Blog admin : About My Life
Facebook admin : HS Barakah Trading (boleh dapatkan tudung bawal cantik cantik serta barangan lain seperti aksesori peralatan perkahwinan dan macam macam lagi ada di situ yer korang...)

Ishh3....panjang kemain entry saya nih..Korang bosan tak baca? Saja je buat entry berjela ni..nak tau ade tak yang sudi bertapa lama dengan Blog Pena Lusuh ni..Akan saya buat BFF bagi korang yang setia di sini..

P/S : Korang nak tahu lagi??? Admin akan buat 2nd GiveAway tau..korang join la nanti. Untung untung korang plak bertuah sape tau kan...

3 comments:

  1. :-) Terima Kasih dan Tahniah atas kemenangan.. REzeki tanpa di duga.. :-)

    ReplyDelete
  2. Congrats ya Aini ! Hee. Comel tudung. Rezeki rezeki. :DD

    ReplyDelete
  3. wah.. bestnyer.. nak juga tudung tu.. hehe.. tahniah kak aini.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2012 reserved to Kisah_Kami. Template Edited by Cik Rose Cute