Al-Kisahnye....Si "Mudax Muncet?"


Assalamualaikum...


Berjumpa lagi kita di sini di bulan April yang mungkin banyak perkara menarik menanti kita this month..Almost 3 days jugak tak dapat jenguk blog Pena Lusuh dan juga blogger blogger lain..Terasa bersendiri bila tak tau langsung cerita dan perkembangan korang. Rasa jauh ketinggalan yang amat....Tapi, nasib baik hari berlarutan tak panjang...Dan hari ni, saya sudah boleh sama sama menjejaki korang lagi....

Alhamdulillah...selama perkenalan saya dengan blogger kat corner a.k.a (Follower) saya di sini, dorang semua memang the best laa...spoting..friendly..n bla..bla..hehe..(Bukan ayat mengampu, tapi realiti yang saya hadapi...). Rasa seronok pabila BW yang kita buat, ade respon dikemudiannya...Mana yang tak berespon tu, mayb mereka dengan hal mereka yang kita tak ketahuan kan..Jadi biarkan lah kita teruskan perancangan kita yang sedia ada sekarang..

Alamakkkkk...ayat dah terlebih skema la pulak.."tolongggggg"..."tolonggg..."Kembalikan ku pada niat asalku..huhu..

Dan sebenarnya...berbalik pada tajuk entri di atas..."Si Mudax Muncet"..Dalam proses menghilangkan diri yang lalu, kemudiannya..."Si Mudax Muncet" ni datang membawa berita gembira..dijeritnya kepada saya melalui shoutbox..Lalu saya dengan perasaan berbunga bunga pantas sekali mengejarnye mendapatkan khabaran gembiranya tu..Tiba tiba.......

Paapppp....terlanggar si gadis manja yang diberi nama Cex ah ni..hehe..Ni bukan scary story yer...Actually Cex ah atau nama sebenarnya Siti Aminah Mohd Hassan, anak kelahiran Negeri Sembilan ni berperwatakan  manja, comel dan simple jer orangnya.

Satu kelebihan yang ada pada beliau yang saya nampak dengan mata kasar saya ni..dia punya daya kekreatifan melukis doodle doodle comel..buat saya tertarik. Hasilnya..kakak yang berbaju besar kat atas tu laaa..Dia kasi kat saya..hehee..Thanks ye Cex ah..

Adusss..jauh plak layan perasaan. Baru sedar, entri dah berjela jela..Nak tutup al kisahnye dah la..Terima kasih pada sudi membaca entri saya..



4 comments:

  1. hahaha ,, alamak .. manja dan comel tuh sy kate ke ???
    (perasan bebeno law den ckp mcm tu) hahaha
    btw,thanks yep wat entry pasal sy ,,

    ReplyDelete
  2. bukan..yang simple tu jer cex ah cakap..

    ReplyDelete
  3. pembetulan..cex ah cuma cakap dia simple jer org nye..manja dan comel tu saya yang cakap...huhu

    ReplyDelete
  4. Alahai. Kenapa semua comel2 ni?? Kenapa semua sangat kreatif dan pandai melukis? Kenapa cik Yana tak kreatif? Kenapa??? Wae!!! Hehehe~

    Nak Handphone case comel?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
♥ Copyright © 2012 reserved to Kisah_Kami. Template Edited by Cik Rose Cute